چگونه سایز دستبند پاندورا را بفهمیم ؟

Friday، ۱۳ Bahman ۱۴۰۲

وقتی میخواهید از فروشگاه اینترنتی فرشاد نفره دستبند پاندورا خریداری نمایید حتما این سوال برای شما هم پیش خواهد آمد  که چگونه سایز دستبند را بفهمیم؟ ما در این مقاله به شما یک راهکار مناسب می گوییم تا شما بتوانید به راحتی سایز دستبند پاندورای دلخواه خود را پیدا نمایید. 

شما در این روش دو مرحله را می بایست دنبال نمایید: 

مرحله 1: اندازه گیری مچ دست توسط متر یا نوار کاغذ

در این مرحله شما میبایست با استفاده از متر دور مچ دست خود را اندازگیری نمایید. یادتان باشد که هنگام اندازه گیری دست خود را مشت نکنید. اگر متر دم دستتان نبود شما میتوانید از یک نوار کاغذی استفاده کرده و دور مچ خود ببنید و سپس با استفاده از خط کش نوار کاعذی را اندازه گیری کنید.

مرحله دوم: روش صحیح به دست آوردن اندازه دستبند پاندورا

در مرحله دوم شما می بایست رقم به دست آورده از اندازه مچ دست تان را بعلاوه 2 کنید. این سایز اندازه استاندارد دستبند شماست. اما اگر دوست دارید دستبندتان تنگ تر باشد می بایست عدد مورد نظر بعلاوه یک و اگر دوست دارید دستبند راحت تر بر روی دست تان قرار گیرد بعلاوه سه کنید. 

نکته ایی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که هر دستبند پاندورا معمولا بسته به نوعی که انتخاب می کنید بین 15 تا 20 چارم روی آن قرار میگیرد و هر چه چارم بیشتری بر روی دستبند پاندورا خود قرار دهید دستبند تنگ تر می شود. پس اگر عاشق چارم های پاندورا هستید حتما در انتخاب دستبند دقت کنید که کمی گشاد تر از دستبندهای نرمال برای مچ دست تان تهیه نمایید.

پیام در واتساپ