تیفانی هنر جواهر سازی

Friday، ۱۱ Esfand ۱۴۰۲

  • هنر جواهرسازی برای من قبل از هر چیز وسیله ای برای بیان است.» -ژان شلمبرگر

داستان پشت پرنده روی سنگ تیفانی و شرکت به طور رسمی ژان شلمبرگر را توسط تیفانی برد روی یک صخره در سال 1965 معرفی کرد. این هنرمند رویایی از کاکادو زرد رنگی که در سفرهای خارج از کشور به آسیا و دریای کارائیب با آن روبرو شد الهام گرفت - به ویژه خانه محبوبش در گوادالوپ. یکی از اولین سنجاق‌های Bird on a Rock توسط بانی ملون (Bunny Mellon) خریداری شد. پرنده او روی صخره یک لاجورد لاجورد کابوشن با الماس های زرد و سفید را به نمایش گذاشت.

پرواز فانتزی سنجاق سینه پرنده روی صخره در سال 1995، زمانی که خانه، الماس افسانه ای تیفانی خود را بر روی محیط عجیب و غریب طراح نصب کرد، واقعاً نمادین شد. این تصمیم برای متحد کردن پرنده و الماس زرد 128.54 قیراطی جشنی بود برای دو رویاپرداز جسور: ژان شلمبرگر و بنیانگذار چارلز لوئیس تیفانی. تیفانی این طرح را در نمایشگاه گذشته نگر ژان شلمبرگر موزه هنرهای تزئینی در پاریس رونمایی کرد. شهرت آن با سفر به سراسر جهان در نمایشگاه افزایش می یابد. امروز، بیش از 25 سال بعد، پرنده و الماس زرد آتشین دوباره در یک آویز قابل تغییر به هم می رسند. این سازه قابل تغییر که برای جشن بازگشایی مهم The Landmark در خیابان پنجم در سال 2023 طراحی شده است، سنجاق سینه نمادین را دوباره به تصویر می کشد و دارای پنج پرنده است که دور الماس بال می زنند و عصر جدیدی را برای این برند نشان می دهد.

کار عشق هر سنجاق سینه Bird on a Rock توسط تیمی از صنعتگران تیفانی ساخته شده است که سالها تجربه و نهایت اشتیاق را به کاردستی خود می آورند. بیش از هشت صنعت‌گر با هم کار می‌کنند تا یک سنجاق سینه را در مدت 50 ساعت زنده کنند.

سنجاق سینه های پرنده روی سنگ در حالی که این پرنده در مجموعه ای از طرح ها ارائه می شود - از جمله گردنبند، گوشواره، آویز و حلقه - سنجاق سینه نشان دهنده بی انتها ترین بیان پرنده روی سنگ است.

خلاقیت های کمیاب طرح های Diamond Bird on a Rock شاید نادرترین بیان نماد تیفانی باشد. در اینجا، پرنده روی یک الماس زرد خارق العاده نشسته و اقتدار تیفانی را به عنوان تامین کننده بهترین الماس های جهان جشن می گیرد.

یک کالیدوسکوپ از رنگ ها Jean Schlumberger اثر Tiffany Bird on a Rock عشق طراح به رنگ و ترکیب مواد و همچنین تمایل او به شکل هنری قرن نوزدهمی مینای پایلون را جشن می گیرد، همانطور که در سبک های منحصر به فرد Rainbow Bird on a Rock دیده می شود.

من می خواهم بی نظمی جهان را به تصویر بکشم.» -ژان شلمبرگر

دنیای شگفتی در سال‌های اخیر، طراحان و صنعتگران ما برای خلق جلوه‌های جدیدی از سنجاق سینه جاودانه Jean Schlumberger توسط تیفانی شریک شده‌اند. با همه چیز، از جواهرات عالی گرفته تا ساعت، هر شاهکاری به میراث Bird on a Rock احترام می گذارد.

با حلقه های جدید Jean Schlumberger توسط Tiffany Bird on a Rock، پرنده با حس کنجکاوی و شگفتی در تعامل با یک سنگ قیمتی آغشته می شود.

پیام در واتساپ